Z przygodą na ty…

8.07.2010 korzystając z zaproszenia naszej szkoły, pojechaliśmy na wycieczkę do Głuchołaz. O ósmej rano w pełnej gotowości, wyposażeni w środki przeciw komarom, w wygodnych butach, stawiliśmy się na miejscu zbiórki. Wszyscy w świetnych humorach, pełni zapału do zdobycia Góry Chrobrego.

Na miejscu czekał na nas pan przewodnik, który na początek zaproponował nam wyprawę do „Żabiego Oczka”, była to rozgrzewka przed tym co nas czekało dalej. W czasie naszej wędrówki pan opowiedział nam wiele ciekawych historii związanych z tym miejscem.

Potem pojechaliśmy już do Głuchołaz, by zdobyć główny cel naszej wyprawy. W centrum mieliśmy krótką przerwę, na lody,  by nabrać sił przed wspinaczką. Gdy już się zregenerowaliśmy  przewodnik poprowadził nas szlakiem, opowiadał wiele interesujących rzeczy związanych z Głuchołazami.

Po kilku pauzach, wymęczeni  dotarliśmy wszyscy na sam szczyt, co uwieczniliśmy na wspólnym zdjęciu. Potem ruszyliśmy w drogę powrotną do parku zdrojowego, gdzie czekała na nas niespodzianka! Po trudach wędrówki mogliśmy się pomoczyć w cudownie zimnej wodzie.

Odświeżeni udaliśmy się w drogę powrotną. Trochę baliśmy się, że kolejnego dnia nie wstaniemy z łóżek. Niepotrzebnie jak się okazało! Rano wszyscy pojawili się w Świetlicy pełni sił do kolejnych harców.

Chcieliśmy podziękować za zaproszenie.