Dnia 20 kwietnia, w sobotę mimo zimna i deszczu grupa ponad 50 osób z wnukami pojechała na Rajd Międzypokoleniowy pod nazwą "Poznajemy Park Krajobrazowy Góry Św. Anny".
Dzięki uprzejmości pani sołtys Izabeli Machy rozpoczęliśmy nasze spotkanie w remizie w Czarnocinie słuchając opowieści pani dyr. Parku Krajobrazowego Góry Św. Anny Beaty Wielgosik o historii rodów śląskich będących właścicielami tych ziem w przeszłości.
Zwiedziliśmy wieś Czarnocin i fragment ścieżki przyrodniczej "Czarnocińskie Buczyny" z pomnikiem  "Filio" na cześć tragicznie zmarłego młodszego syna Hipolita Renarda. Jesteśmy wdzięczni pani Beacie  Wielgosik za ogrom wiedzy o roślinach, ziołach, drzewach, którą nam przekazała podczas  wspólnej wędrówki .

W kwietniu ( 17-tego ) mimo zimnej i deszczowej pogody wyjechaliśmy w grupie ponad 50ciu osób na wycieczkę do Kluczborka . Pod opieką miejscowego przewodnika zwiedziliśmy Trasę Turystyczną zaczynając od murów miejskich, potem kościół ewangelicki p.w. Chrystusa Zbawiciela, rynek z ratuszem, kościół katolicki p.w. MBWW. Przespacerowaliśmy się przez park miejski, oglądając pomnik Ofiarom I wojny światowej, miejskie fontanny. Zwiedziliśmy Muzeum Jana Dzierżona mieszczące się w dawnym dworze książęcym. Przejechaliśmy do Maciejowa gdzie od 50 lat działa Pasieka Zarodowa Pszczół.
W Byczynie obejrzeliśmy liczące ponad 900 metrów mury miejskie, wieżę Bramy Zachodniej, rynek z ratuszem, kościół Św. Mikołaja, fosę miejską. Nad Zalewem Brzózka byliśmy w zrekonstruowanym grodzie rycerskim.

Dnia 10 kwietnia spotkaliśmy się z naszą policjantką dzielnicową Ewą Morką.
Pani policjantka opowiadała nam o różnych przypadkach oszust z naszego powiatu w ostatnim czasie.
Zachęcała do uważności, ostrożności w kontaktach telefonicznych i osobistych z nieznanymi. Proponowała zasadę "sprawdzam" w każdym " nagłym" przypadku sygnalizowanym przez nieznajomych
i tworzenia wzajemnej sieci wsparcia.

W Wielki Piątek 29.03. tradycyjnie spotkaliśmy się na drodze krzyżowej koło kapliczki na bagnach.
Obmyliśmy się wodą z kapliczki. Składaliśmy sobie świąteczne życzenia częstując się jajkiem , chlebem, chrzanem symbolami tych Świąt.

Dnia 20 marca grupa około 80 osób uczestniczyła w spotkaniu wielkanocnym w bibliotece.
Częstowaliśmy się tradycyjnym żurkiem, babami.
Mogliśmy podziwiać rękodzieło  naszych seniorów.