Za nami piękna dwudniowa wycieczka ( 5,6.06.2024 r. ) do Kotliny Jeleniogórskiej. W pierwszym dniu zwiedziliśmy z przewodnikiem pałac w Łomnicy, Muzeum Karkonoskie w Jeleniej Górze, Kościół Garnizonowy, stare miasto i Cieplice. Drugiego dnia byliśmy w Muzeum Hauptmana w Jagniątkowie w domy w którym noblista mieszkał ponad 40 lat. W Siedlęcinie zwiedzaliśmy Wieżę Książęcą z najstarszymi w Europie świeckimi polichromiami przedstawiającymi rycerzy króla Artura.
Spacerem w pięknym lesie nad Jeziorem Modrym doszliśmy na obiad w uroczym Gościńcu Perła Zachodu.

Dnia 29 maja członkowie UTW świętowali Dzień Matki. Nastrój refleksji o matkach wprowadziły nasze koleżanki Ala, Wiesia i Teresa czytając wiersze o matce. Gościem spotkania była pani Aniela Michna,  która zaprezentowała swój tekst nagrodzony w wojewódzkim konkursie literackim dotyczącym rodzinnych stron - Żużeli. Podniosły nastrój radości dopełnił wspólny śpiew piosenek z lat sześćdziesiątych przy akompaniamencie " Wędrującej kapeli".

Dzięki dotacji Urzędu Miejskiego w Gogolinie uczestniczyliśmy 8 maja 2024 r. w wycieczce do Książa.
Zwiedzaliśmy z przewodnikiem ten trzeci co do wielkości w Polsce zamek, który przez ostatnie 400 lat należał do książęcej rodziny Hochbergów. Zamek słynął z pięknego wystroju, kwiatów i rozległych ogrodów projektowanych na zlecenie księżnej Daisy.
W Książu zwiedziliśmy też przypałacową palmiarnię. Wypiliśmy kawę w kurorcie Świeradów Zdrój.

Blisko też jest pięknie. Dnia 26.04. wybraliśmy się na wycieczkę rowerową na Wygodę obok nowobudowanej biogazowni, przez Krępną przy  stawach  rybnych, przez  Obrowiec do Gogolina. Piękna trasa, piękna przygoda w zasięgu 20 kilometrów.

Dnia 20 kwietnia, w sobotę mimo zimna i deszczu grupa ponad 50 osób z wnukami pojechała na Rajd Międzypokoleniowy pod nazwą "Poznajemy Park Krajobrazowy Góry Św. Anny".
Dzięki uprzejmości pani sołtys Izabeli Machy rozpoczęliśmy nasze spotkanie w remizie w Czarnocinie słuchając opowieści pani dyr. Parku Krajobrazowego Góry Św. Anny Beaty Wielgosik o historii rodów śląskich będących właścicielami tych ziem w przeszłości.
Zwiedziliśmy wieś Czarnocin i fragment ścieżki przyrodniczej "Czarnocińskie Buczyny" z pomnikiem  "Filio" na cześć tragicznie zmarłego młodszego syna Hipolita Renarda. Jesteśmy wdzięczni pani Beacie  Wielgosik za ogrom wiedzy o roślinach, ziołach, drzewach, którą nam przekazała podczas  wspólnej wędrówki .