Rok szkolny się zakończył więc czas zacząć upragnione WAKACJE! Na powitanie zostało zorganizowane ognisko obok naszej świetlicy. Korzystając z pięknej pogody graliśmy w gry na świeżym powietrzu, bawiliśmy się chustą animacyjną oraz wybraliśmy się na basen i lody do Kamienia Śląskiego. Nie zabrakło także prac plastycznych. Dzieci stworzyły kartki wakacyjne, w których zapisują swoje najlepsze wspomnienia. Jak również odwiedziliśmy mieszkańców Domu Spokojnej Starości z własnoręcznie robionymi kwiatkami. Uczestnicy zajęć mieli możliwość wykonania rybek z płyt CD oraz upieczenia pysznych babeczek.

W drugim tygodniu wakacji zostało zorganizowana pogadanka na temat bezpieczeństwa z policjantem na Świetlicy Młodzieżowej w Kamieniu Śl. Na zajęciach kulinarnych królowały swojskie frytki. Natomiast w ramach odpoczynku został zorganizowany dzień bajek.

Trzeci tydzień letniego czasu rozpoczęła wycieczka do zoo. W upalne dni brakowało nam orzeźwienia więc stworzyliśmy pyszną lemoniadę. Na warsztatach plastycznych przenosiliśmy się nad morze natomiast na zajęciach sportowych graliśmy w podchody. Jedną z atrakcji tego tygodnia był wyjazd na rowerach do Kamienia Śląskiego podczas, którego zwiedzaliśmy Zamek Odrowążów oraz hangar z samolotami.

W kolejnym tygodniu przygotowaliśmy pyszną sałatkę owocową. Na zajęciach plastycznych dzieci miały możliwość wykonania kolorowych podkładek pod swoje kubki. Przygotowując się do dożynek, dzieci chętnie tworzyły kwiatki z dyni. Natomiast na zajęciach kulinarnych robiliśmy pyszne naleśniki z nutellą i dżemem. Na zakończenie pierwszego miesiąca wakacji w ramach integracji zostaliśmy zaproszeni przez świetlicę z Kamienia Śląskiego na grilla.

Ten miesiąc był wypełniony atrakcjami i liczymy, że sierpień będzie także udany!