W dniach 24 do 27 lipca spełniły się marzenia wielu dzieci. Byliśmy na czterodniowej wycieczce w przepięknym ośrodku "Rybak" w Głębinowie, nad jeziorem nyskim. W wycieczce brało udział 33 dzieci oraz 7 opiekunów. W pierwszym dniu byliśmy w Górach Stołowych oraz zdobywaliśmy Strzeliniec. W drugim dniu uczestniczyliśmy w projekcie "Z ekologią dookoła świata" realizowanym przez "Fundację Górażdże - Aktywni w Regionie". Wspólnie z nami bawiły się dzieci z Wójcic, Choruli, Odrowąża i ze Skorogoszczy. Czekało tam na dzieci wiele atrakcji, m.in. gry i zabawy z wodzirejem "Podróżnikiem Mironem", swojskie pierogi, ognisko z kiełbaską, sadzenie drzew owocowych oraz malowanie graffiti. Dzień trzeci cały spędziliśmy na plaży zażywając kąpieli wodnych, słonecznych, budując zamki ... . W ostatnim dniu naszej wycieczki zwiedziliśmy urokliwe miasteczko Bardo a w nim Przepiękną Bazylikę, ruchomą szopkę oraz oraz zdobyliśmy Górę Bardzką ze źródełkiem Maryi. To był bardzo udany wyjazd, żal było wracać z powrotem.